PERKHIDMATAN


JENIS-JENIS PERKHIDMATAN KAUNSELING YANG 
 DITAWARKAN IALAH:
  • Sesi kaunseling individu        

  • Sesi kaunseling kelompok
  • E-kaunseling pelajar
  •  Program pembangunan kendiri dan peningkatan kemahiran

  • Kursus kemahiran asas kaunseling
  • Pengujian psikologi dan pembangunan inventori
  •  Program pembangunan kerjaya (career attact/career outreach)

  •  Program motivasi dan kemahiran belajar




MENGAPA KAUNSELING ONLINE?
  • Kemungkinan anda tidak suka keluar dari rumah secara bersemuka.
  • Kemungkinan anda malu untuk berjumpa secara bersemuka
  •   Kemungkinan anda sibuk untuk berjumpa dengan kaunselor


SIAPAKAH YANG LAYAK UNTUK MENDAPATKAN PERKHIDMATAN ONLINE?
  • Mereka yang menghadapi kesukaran yang berkaitan dengan masalah peribadi, emosi, perhubungan, akademik dan kerjaya.


BAGAIMANA KAUNSELING ONLINE DILAKSANAKAN?
  •  Perkhidmatan kaunseling ini bukan berbentuk memberi nasihat tapi ia lebih berfokus kepada pemahaman diri klien, memahami isu yang dihadapi, berkongsi pandangan dan akhir perbincangan akan berfokus kepada penyelesaian yang diperlukan oleh anda. Penyelesaian atau kepuasan masalah tidak berlaku pada sesi pertama tetapi mungkin berlaku pada sesi yang seterusnya. Penyelesaian berlaku apabila anda telah bersedia membuat keputusan dari satu keadaan kepada keadaan ynag diingini. Segala-galanya terpulang kepada keadaan anda dan isu yang dibincangkan bersama. Walaupun kaunselor dan klien tidak berjumpa tetapi saya akan sentiasa akan bersama anda menangani kesulitan yang anda alami.


APAKAH BENTUK PERKHIDMATAN YANG DIBERIKAN?
  • Sesi kaunseling akan dilaksanakan melalui emel.
  •  Sesi melalui chat.


BERAPAKAH KOS YANG PERLU DIBAYAR?
  • Untuk emel yang pertama RM50 dikenakan.
  • Untuk emel yang kedua RM30 dikenakan.
  • Untuk chat selama 30 minit RM30 dan RM50 untuk sejam.


CARA BAYARAN
  • Hantarkan permasalahan anda di dalam borang yang disediakan.
  • Kaunselor akan menghubungi anda samada bersetuju menjawab persoalan yang dikemukakan atau sebaliknya.
  • Kaunselor akan member maklum balas persetujuan melalui emel.
  • Anda dikehendaki membuat bayaran melalui CIMB bank (ACC: 123456789)
  •   Emelkan nombor rujukan kepada 3STARS IKTIKAD KONSULTAN.
 (Persoalan anda akan diijawab dalam masa satu minggu dari tarikh bayaran tersebut)





BORANG PERKHIDMATAN KAUNSELING ONLINE:


Sekiranya anda ingin meluahkan kesulitan, permasalahan atau kekeliruan anda melalui e-mel sila nyatakan permasalah tersebut di dalam borang online di bawah ini. Gagal untuk mengisi butiran dengan ketepatan maklumat peribadi akan menyebabkan sesi perhubungan menolong melalui e-mel ini akan terbatal.

Sila buat bayaran di CIMB BANK (ACC 123456789)

Emel atau smskan butiran berikut:
·         Nama dan e-mel anda
·         Jenis perkidmatan “e-mel”
·         Jumlah wang yang dimasukkan.

NAMA: 
 
ALAMAT: 

NOMBOR TELEFON:

TARIKH LAHIR:

JANTINA:

STATUS:

PERMASALAHAN:

NYATAKAN PERMASALAHAN ANDA:




 SEND EMEL:


No comments:

Post a Comment